Субота
20 квіт., 2024
     

Ukrainian English

Особливості послуги А2Р

Рейтинг 5.0 з 5. Голосів: 1

osoblyvosti-poslugy-a2p

Послуга смс-розсилки А2Р - це добре розроблений маркетинговий хід, завдяки якому різні компанії розсилають аудиторії комерційні пропозиції і таким чином збiльшують свою клієнтську базу. Великі компанії, які хочуть охопити велику кількість людей, використовують масове розсилання A2P смс, яке проводиться через спеціальну програму. 

Коли використовують А2Р розсилку повідомлень?

По-іншому їх ще часто називають рекламними повідомленнями або корпоративними. Такий спосіб реклами є досить виправданим, оскільки смартфон є практично у всіх і дуже велика ймовірність так зацікавити користувача. Розглянемо в яких ситуаціях компанія може використовувати даний сервіс:
  • для постійного та майже безперебійного зв’язку з клієнтами;
  • при необхідності доставити користувачу термінове і важливе повідомлення;
  • для залучення клієнтів з різних сайтів.
Основною відмінністю цієї послуги є те, що сповіщення приходить клієнту не зі звичайного мобільного номера, а від компанії, зі спеціального бізнес-додатка. Використання сервісу можливе як для залучення нової аудиторії, так і для підтримання зв’язку з уже існуючими користувачами.

Переваги послуги А2Р

Оскільки ця послуга є досить затребуваною, то сервіс hicell.com зробив можливість відправки масових смс через свій веб-ресурс. Такий спосіб комунікувати з клієнтами є дуже популярним, оскільки перевірка чи користувач є активним та реальним для компанії важлива. Якщо компанія буде розуміти, що клієнт реальний, то на нього можна спрямовувати свою діяльність та наступні розсилки для отримання якісного результату. 

Для чого використовується розсилка?

Існують різні способи комунікації, наприклад:
  • можливість розсилати повідомлення тривожного змісту про різні події;
  • нагадування про певні події;
  • сповіщення про необхідність встановити оновлення;
  • сповіщення про зміну балансу та інформування про його стан;
  • можливість замовити столик чи їжу в кафе і ресторанах;
  • смс-повідомлення про те, що товар в дорозі чи приїхав при замовленні в інтернеті.
На електронній пошті такі смс мало хто читає, а якщо і читає, то із запізненням, а от телефон постійно під рукою, тому так ймовірність набагато вища. Для використання такої послуги компаніям пропонується почати співпрацю з платформою Hicell. 

Якщо говорити про вигоду від масової розсилки, то вона очевидна, оскільки коштує вона в рази менше, ніж звичайна реклама будь-якими іншими методами. Якщо ж все правильно налаштувати, обрати цільову аудиторію та написати текст, який зачіпатиме, то цей метод допоможе зробити клієнтську базу в рази більшою. 

Варто не забувати про таку важливу перевагу, як точність доставки тому, кому це адресовано, оскільки сповіщення на смартфон приходить всім. Протягом дня людина тримає телефон в руках дуже часто, тому і відсоток прочитання вагомий. А це великий крок на шляху до зацікавлення пропозицією та майбутнього звернення для покупки чи отримання послуги.

Долучайтесь до спільноти та діліться публікацією у соцмережах:

Підписатися на Twitter та Viber